يکشنبه ۲۷ آبان
ماهواره میاره ، توی خونه شون شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ۰۷:۳۵ شماره ثبت ۲۵۰۹۴
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
یکیه شر شر می کنه ، با خدا
تو عمر خود از خدا هستش جدا
-
واسه گناها ، دست به سینه میشه
پول واسه اون ، راحت هزینه میشه
-
ماهواره میاره ، توی خونه شون
تفریح و سرگرمی شده ، بونه شون
-
دعوته شیطون میکنن ، تو خونه
انگاری شیطون خوب و مهربونه
-
چه چیزا که ، تو زندگی دوس داره
انگاری که ، یه دین مخصوص داره
-
نه اهل روزه شد ، نه اهل نماز
اما برای فحش ، دهن کرده باز
-
میجنبه با ، دری وری ها فکش
نمیگزه ، با فحش ناموس ککش
-
میگه که من وقتی ندارم ، زیاد
نماز و روزه ، به چه کارم میاد
-
روزه چیه ؟ این حرفا رو کی گفته
گردن من ، پیش خدا ، کلفته
-
نماز و ول کُن و ، دل ِ پاک بیار
میخوام بریزم تو سرم خاک بیار
-
وقته زیاد ، داره تو یاوه گویی
توی نماز میکنه صرفه جویی
-
وای از این ، ابله آدم نما
واجبه که جدا بشین ، آدما
-
تو که می گی نماز امر دینه!!....
منفعت ما ، تو پول و زمینه.
-
از پول همه ی مشکلا ، حل میشه؟؟!!
پول که حروم شد همه باطل میشه
-
موقع حرف زدن ، پرازحرفِ مفت
گردن اون ، شبیه ... شد ، کلفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.