سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 5 مهر 1403
  • شكست حصر آبادان در عمليات ثامن الائمه عليه السلام، 1360 هـ ش
23 ربيع الأول 1446
    Thursday 26 Sep 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      پنجشنبه ۵ مهر

      ترانه : ای بی احساس

      شعری از

      اسامه یعقوبی

      از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۲۴۹۸۳
        بازدید : ۴۸۵   |    نظرات : ۳۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اسامه یعقوبی

                       ترانه : ای بی احساس...

      بر اساس موزیک و ترانه بسیار زیبا و شنیدنی     

                             خانم   cher
                    ترانه:  do ،vela   more
                         .........................................
      تو احساس نداری...                  پس هیچوقت نمیفهمی

      موزیک)
      از تو دلگیرم
      ازخودم سیرم
      مثل شمعی آب میشم از غصه میمیرم
      بی تو داغونم
      جنس بارونم
      روی لبهام تا ابد من از تو میخونم

      اوج)
      ای بی احسااااااس
      ای بی احساس
      قلب من مال تواِ   عشق منو بشناس
       ای دیوونه ه ه ه
      ای دیونه
      غیر من کی پای عشقت اینجور میمونه، روز و شب
      از فراق تو میسوزه  توی تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

      ای بی انصاف
                                           ای بی احساس
      موزیک)
      تو منو بشناس
      اوج این احساس
      توی عمق چشم من ،تو خوب  ببین پیداس

      توی این خونه
      مست و دیوونه
      نیستی و باخاطراتت دل گریبونه

      اوج)
      از این اشکام
      از این غمهام
      کِی خبر داری  تو که  افسرده و تنهام

      توی قلبم
       هرجا هستم
      هیچ کسی جای تو رو هرگز نمیگیره، خوب من
      چشم براه تو میمونم عشق مــــــــــــــــــــــــــــن

      تو منو بشناااااااس
      ای بی احسااااااس

      قلب من تنهاس
       ای بی احساااس

      عشقمو بشناس
      ای بی احساس

       

         سال نو بر همه شما عزیزان و دوستان و شعرنابی های عزیزم مبارک 

                                اسامه...فروردین 93

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2