يکشنبه ۲۷ آبان
ركعتي از عشق شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱ شماره ثبت ۲۴۸۵۹
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
به شهد رويت اي گل ، از گلابت من وضو كردم
صلاي الصلوه آمد به گوش عالم امكــــــــــــــــان
زدم تكبير و عهد پاره را ، با جان رفـــــو كردم
نهادم پشت سر، دنيا و مافيهاي دنيـــــــــــــــــا را
بخواندم ركعتي از عشق و بر آن، قبلــه روكردم
بكردم من ركوعي و ، به خاك اندر بيافتــــــادم
سر طاعت بياوردم ، اطاعت مو به مو كــردم
گرفتم تا قنوت اين جام و جان خالي خـــــــود را
پر از شهد نگاهت اي گل نرگس ، سبــــو كردم
به حمد و سوره اي جان و دل خود را صفا دادم
به لحن بارش باران ز رحمت گفتگـــــــــو كردم
شهادت گفتم و با یک سلام این ره به پایان شــــد
نسيم بعد باران را چه مشتاقانه بــــــــــــــــو كردم
فرامرز فرخ
|
|