جمعه ۲ آذر
پرنده باش که دیوارها نمی فهمند شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۲:۱۶ شماره ثبت ۲۴۶۰۲
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
سلام کردنت ای ناسپاس بیهوده است
درون برکه ی غم انعکاس بیهوده است
به خوش خیالی این ماه و سال مشکوکم
بنای عافیتت از اساس بیهوده است
مترسکی که گرفته دلت نمی دانی ؟!
برای روح نزارت لباس بیهوده است
پرنده باش که دیوارها نمی فهمند :
قفس برای دل بی هراس بیهوده است
نگیر بال مرا روح بی مبالاتم
که دل سپردن بر بی هواس بیهوده است
ندوز چشم هوس را به باد و باران تا
هوای شرجی روی تراس بیهوده است
به گیسوان پریشان نبند فالت را
که از قضا و قدر اقتباس بیهوده است
سید مهدی نژاد هاشمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.