دوشنبه ۵ آذر
رفت عمو ماتم به پا شد... شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر غمنامه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ ۰۷:۵۱ شماره ثبت ۲۴۴۸
بازدید : ۱۳۷۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
در دلم شوری به پا شد
غم ز هجرش نو بنا شد
آه به دل آمد عزا شد رفت عمو ماتم به پا شد
مهرِ او الگوی من بود
عطرِ او شب بوی من بود
در منش او خوی من بود رفت عمو ماتم به پا شد
در شبم ماه و ستاره
نورِ عشق در دل نگاره
اسبِ دلکش را سواره رفت عمو ماتم به پا شد
سبزه در عید او بنا کرد
دستِ شادی او حَنا کرد
از دلش ما را دعا کرد رفت عمو ماتم به پا شد
داده عیدی با صفایش
خانه در شادی بنایش
ما نخواستیم آن فنایش رفت عمو ماتم به پا شد
شاهدی آمد به خوابم
گوهری در خوابِ نابم
گفت عمو رفتش، عذابم رفت عمو ماتم به پا شد
قبر او در پیش یاران
آن سلحشوران ،دلیران
روبه رو با او شهیدان رفت عمو ماتم به پا شد
گر چه نیست او در کنارم
یاد او روشن ،نگارم
شمعِ او روی مزارم رفت عمو ماتم به پا شد
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر غمنامه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.