جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
1.
غروب بود و باز فکرت
توی سرم بی اجازه قدم می زد
هزار نفرین و ناسزا که
بــرو
برو وارد افکار من نشو
فکرها که روسری ، سرشان نمیشود آقا
اینجای فکر من ، صحنه دارد برو . . .
2.
روی دستم ، یک ضربدر زدم
نرود یادم که چه کردی با من
اما . . .
چشمهای تو . . .
بیچاره دل . . .
بیچاره من !!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.