جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
نشسته کنج قلبم یاد رویت
گهی شانه زنم بر تار مویت
بیا رحمی بکن بر عاشق زار
هوای جمعه را پر کن ز بویت
*******
سحر با بلبلان دمساز باشم
برای ساز تو آواز باشم
نشینم منتظر هر وقت و ساعت
به مرگم نقطه ی آغاز باشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.