سه شنبه ۱۵ آبان
قاب شعری از اشرف السادات سادات
از دفتر روزگار نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۲۳۶۷
بازدید : ۹۷۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر اشرف السادات سادات
آخرین اشعار ناب اشرف السادات سادات
|
د ر قاب وحشت وتردید
عکسی از-
رنگین کمان نیست
عکسی از
سبزی وطراوت
و
پر واز پرستو ها در اسمان ابی نبیست.
عکس از دور نگی ها و دز دی هاست.
اینجا
رنگ ها در اسارت انند
و -
سیاهی غالب است
و -
پر ستو ها خسته و دید گانشان بسته
بر روی این سیاهی ها
..............................
ولی -
این سیاهی ها نمی دانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انگاه که-
تمامی دید ها گشوده شوند
و قاب وحشت وتردید
فرو ریزد
راهی برای فرار ندارنند.....
........
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.