ای فلــــک با من تو رویی خوش نداری روز و شب
دست غم را بر گلـــــویم می فشــاری روز و شب
مانده ام با جامه هــــــای کهـــــنه ی این روزگــــار
در میان لحظه هــــــا یم ســــــــوگواری روز و شب
چهره در هم می کشی وقتی که لطفی می کنی
بر دلم دایــم تو منـــت می گــــــــذاری روز و شب
هرچه می گیــــــرم زدستت صد چونانت پس دهم
من نباشـــــم در جهــــــان بی اعتباری روز و شب
دامن ائیــــــنه ها را پر ز عصـــــــــــــــــیان کرده ای
بس که با خورشــــید و خاورقـصه داری روز و شب
رقص مـــژگانت هـــــــــــزاران کشته دارد در کمین
بر لب جو رفته ، ما را می شــــــــماری روز و شب ؟
بس بگرد ای چــــــــرخ گردون می زنم پنچر شوی
چون منِ افتـــــاده از پا کـــــــــــم نداری روز و شب
ساکن یک گوشـــــــــــه از دریای مــــــــــــواج توام
تا به کی مانــــــــــم به دردو بی قـــراری روز و شب
دوستان عزیز این شعر بداهه است اگر نظری دارید نقدی دارید بفرمایید تا اصلاحش نمایم درود بر شما