جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ناظر توحيدي ثمرين
آخرین اشعار ناب ناظر توحيدي ثمرين
|
باانگشتهایشان
حرف می زدنـد
باانگشتهایشان
نشانم میداند
انگشتهایشــــــان
باهم
متحدشدند
وسربه سردهانم گذاشتنــــد
آخرکدام پاییز
به زمستان ختم نمی شود؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.