جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه جهانباز نژاد
آخرین اشعار ناب فاطمه جهانباز نژاد
|
جانماز مرا باز كن
ركعتهاي عشقي
كه تصوير قدي تو را
به قد قامت نمازم ميبست ؛
بخوان.
به سوره ي روشن آب خواهي رسيد
به خط ساغر
به نقطه ي خال وحدانيت
به خم گيسوي من
خمخانه ي دستهاي تو
از ازل
عشق
بازي ها
داشت
(از کتاب در دست چاپ من: زمزمه های شب یلدا)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.