تقدیم به نگاه مهربان استاد گرانقدرم
حاج فکری احمدی زاده
_______________________________
وصف انبوه آه های من
در شعاع هیچ واژه ای نمی گنجد!
گویی ریاضیات جدیدی
برای تفسیر درد هایم می خواهم ...
******
تمام سیب ها را می بعلم
اگر
ساکن جهنم تو باشی ...
******
انقلاب چشمان سیاهت
سرد ترین
سطر سیاست بود ...
******
تاول ثانیه های نبودنت
عمیق ترین
تالاب دنیاست ....
******
به لبخند تو می گویم بمان
در شهر زخمی چشمانم
تو شیرین ترین نمک پاشی !...
******
سنگ است دلت
و
تنگ است دلم ..!
******
دیشب نگاه ماه
مثل نگاه من
پشت همین پنجره خشکید ...