پنجشنبه ۱ آذر
مراسم ختم است شعری از طاها محبی (حزین)
از دفتر غم نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۲۲۶۳۹
بازدید : ۱۴۹۶ | نظرات : ۲۸۹
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
تقدیم به دوستان گلم که این مدت تحملم کردن
پـــر حــــرفـــــ و بــــی حـــــرفـــــــ
فـــــــرامـــوش كـــن ،
ابــتـــدا- ام را
ادامـــــه ام ، تـــنــهـاســتـــــــ...
قــســمتــــ ام را
شــايـــد،
تــقــسـيـم نــكــرده انــد هــنـــوز ..
بــــه جــهــنـم ،
كــــه راه نــمـي دهنـــدم بــه بـهـشـــتــــــ..
دلــم
بــراي روزهــايي مـي ســــوزد ...
كــه بــه هــيــچ شــبي نمــي رســنــد..
طلــــســم شـــده ام
در ســیــاهــی ِ مــطـــلـق شــبـــــ ِ چــشــمانــتــــــ
دوستـــــ دارم صــدایتـــــ را بلـــند کنـــــم
خیـــلی بلـــند تـــا از شـــوق ایـــن اصــواتــــ
تمـــام پــرده هــای مـیـانمــان بلــرزنــد...
دوســتـــــ داشــتـنـتــــ
مــعـجــزه مـیـکــنـد
تـمــام دقــایـــق را .
ای خـــدای ِ در ـــهـــا ی ِ بــاز !
خـــدای ِ در ــهـــای ِ بســـته کــجـاســـتــ ؟
مــــراســـم خـــتـــم اســتـــــ .
جــشن تــولــد
بــدون حـــضــورتــو
یــکــ قــهــوه تلخ بـــدون مــخــآطـــبـــــ لطفا
بــر
زمـســتان ســـیاهـــــم
ذغــال هــم
پــوزخــند ــمی زنــد
دوازده ســال
در راه عــشـــق جـنــگـیـدم
تـــا شــهــیـد شـــدم
هــیــچـکـس تــپــه ای بــرایــم پــیــدا نـــکــرد
گــمــنــام تــر از مـــن در دنــیـــا نــیــســتـــــ !
کـبــیره تــریــن گــنـــاه مــن !
صـــدبــار پــارســاتــر هــم اگــر بــودم
زانـــو میـــزدم
مــقـابــل شــیــطان مـخـفـی در چـشـمانـتــــ...
در ســلــســـه مـــوی تــــو گـــم شـــد عقـــــلم
آمــــــد ... رفـــتــــ
تنـــــها در این سه نقطه مـــــن به پایان رســـــــیدمـ !!
ای خـــدای ِ در ـــهـــا ی ِ بــاز !
خـــدای ِ در ــهـــای ِ بســـته کــجـاســـتــ ؟
پ:ن:می گویند سه نفر را کشته و سیزده نفر را زخمی کرده ام
کانال را عوض کن
مــــن فقط یک قدم
به سمت تــــو رانش کرده ام.
پ:ن:دل مــــن از جنــس دیـوارهــای کـاهـگــلی استــــ...
ســاده مـیـشـکـند...ســاده مـی افـتـد....
از هــمـه چــــیز مــی رنـجــم
حـتــی از خــودم .
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.