يکشنبه ۲۷ آبان
بر باد رفته شعری از لادن پرنور
از دفتر از جنس خودم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۰۹ شماره ثبت ۲۲۶۲۸
بازدید : ۸۵۸ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب لادن پرنور
|
در سرزمین ما بکارت هویت من است
برای مصاحبه هم آغوشی
لختی قانون ما را پا در هوا نگه میدارد
سابقه دار است
نیم بها
و این زن است
جنس بر باد رفته...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.