جمعه ۲۵ آبان
خاکم بکن... شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۱۱ شماره ثبت ۲۲۳۴۶
بازدید : ۷۸۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
خاکم بکن
کشتی مرا
احساسمُ
خاکم بکن
راهم شگفت/همچو سرشت/سرنوشت/غم نوشت/خواندم بلند/ماندم شگرف
خاکم بکن...
در گوش من/در سوگ من/مشکی مپوش/در هوش من/بیهوش شدی/خجل نباش/اسوده باش...
خاکم بکن
زنده من/فایده ای واست نداشت/کشتی منُ/احساسمُ /آیِینمُ/آدینمم فایده واست نداشت..
خاکم بکن
با بیل/سیر/خاکم بریز/ریز ریز/دفنم بکن/از خاطرات/ختم بکن/گرمم بکن/با خاک سرد/غرقم بکن/با اب سرد...
تو خاک بکن
روی بپوش/مردمان بی هوش/هوشیارند/عشق خــــــــــــــــاموش/مجنون های فرامـــــــــــــــــــوش/لی لی ها عشق فـــــــــــــــــــــروش///
بنیامین بتا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.