جمعه ۲ آذر
هنوز زنده ام شعری از حمید پوربهزاد
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ۰۸:۲۰ شماره ثبت ۲۲۲۳۲
بازدید : ۶۳۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب حمید پوربهزاد
|
هنوز زنده ام
هميشه گفته ام و باز مي گويم
هواي کسي در سرم مي باشد
کسي که يقينا هست
ولي نيست در کنار من
هميشه نسيم حضورش ترنمي بر دل
هميشه ياد و نگاهش
تجلي صدايش
دلم چه غريبانه مي گريد
لبم هميشه خندان است
چه انتظارها کشيده ام و هنوز هم...
يقين ببينمش به کنارم
چه انتظار کشنده ، چه اعتقاد غريبي
که نيک مي دانم آن مه خوش بر و رو
تا هستم و هست خواهد آمد روزي
دوباره گلستان مي شود از ترنم حضورش
همه ي دنيا و عقبي ، دين و آئينم
هنوز زنده ام به اميد آمدنش
هميشه بوده و هستم و خواهم بود.
27 مهرماه 92 خورشیدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.