يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد مير سليمانی بافقی (باران)
آخرین اشعار ناب محمد مير سليمانی بافقی (باران)
|
آغازامامت حضرت ولی عصر(عج) مبارک
تا به چشمت ميرسم تعظيم می گوید سلام
پلك زيبـــــاي الف بــا جيم می گوید سلام
هسته هاي قلب مـن وقتي انرژي مي دهد
روي ميز بي كسي تحريم می گوید سلام
وزن شعرم را چو بر هم مي زند اخم لبت
بقچه بغضی پــــــی تــرميم می گوید سلام
جام خـــاموشي كمي لبريز تر تا مي كني
رقص جامانده به هر تقويم می گوید سلام
تــا پيامكهاي سبزت بين راهي مي شوند
حجم بــــــالاي لب تسليم مــی گوید سلام
متهم تـــا مي شوي در كـــم فروشي مرام
التماس كــــــــــــودك تفهيم می گوید سلام
نرگس شهلاييت تا عنچه بـــاران مي شود
چشمه ام در نــــوبت تقسيم مي گويد سلام
سرفه ام آلوده تااز نکبت یک فاصله است
جای "بــــاران" آیه ترحیم می گوید سلام
9/10/92 مشهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.