دوستان ارجمند از قصور وزن معذورم اگر لطف بفرمایید برایم چکش کاریش کنید ممنونم
تو می خواهی همیشه عاشق باشی
دراین دریا سوار قایق باشی
به راهت مین و اهن می گذارند
اگر دایم بخواهی صادق باشی
به نوع رفتنت هم می دهند گیر
تو باید خارج از علایق باشی
شکستن بهتر از این نامرادیست
زمانی دست بسته فایق باشی
تو پنهان می کنی راز دلت را
نمی ترسی اینه ی دق باشی ؟
جنوبی هستی و باید بمانی
اگر خورشید صدتامشرق باشی
دراین دنیای پر نیرنگ و اغراق
به راه هستی اگر منافق باشی ...!