داری میری ، باشه برو، بدون عشق ، چه میکنی
باخاطرات خوبمون ، با سرنوشت ، چه میکنی
با کوچه های آشنا که پر شده ازعشق ما
با یاد چشمای منو اون خنده هام، چه میکنی
بدون من ، چه میکنی.....چه میکنی
شاید بتونی نازنین یک شب فراموشَم کنی
با اون قسَمات ای عزیز پیش خدا چه میکنی
با من و سوز و آه مَن با اشک بی گناه من
با این دل شکسته وٌ ، خونو خراب چه میکنی
بدون من ، چه میکنی.....چه میکنی
اوج :
بگوچطور دلت میاد اینجوری تنهام بزاری
تو اوج دردا و نیاز اینجور منو جا بزاری
دارم فراموشت میشم میخوای که خاموشَم کنی
دیگه مهم نیستم واست اما تو حاشا میکنی
.................
یه روزتوهم تنهامیشی............... میای که پیدام بکنی
دارم تموم میشم بگو ............. چطور بی ما تا میکنی
باز منو رسوا میکنی............. چطور بی ما تا میکنی.
اوج :
شاید بتونی نازنین یک شب فراموشَم کنی
با اون قسَمات ای عزیز پیش خدا چه میکنی
با من و سوز و آه مَن با اشک بی گناه من
با این دل شکسته وٌ ، خون و خراب چه میکنی
بدون ما چه میکنی......بدون ما چه میکنی