جمعه ۲ آذر
چهارطرح کوتاه شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۲۱۶۵۴
بازدید : ۹۷۰ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهارطرح کوتاه از:خالدبایزیدی(دلیر)
1-
جلاد!
طناب دار را
که آویخت
گل...
فریادبرکشید
پس رویش ماجوانه ها چه می شود؟!
....................................................................
2-
اعدامی
ازچوبه ی دارش
تنها بهاری
غرق درشکوفه
طلب می کرد
.............................................................
3-
اعدام که شد
فرزنداش!
ازچوبه ی دارپدراش
قلمی ساخت
وسپس
شعری علیه اعدام نگاشت
...............................................................
4-
شقایق ها را
که بدارآویختند:
دیگرگلستان
هیچ میل به شکفتن نداشت
......................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.