جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
1.
یک استکان چای ِ تازه دم
با قند ِ لبهایت
دنیا ، در خانه ی من است . . .
2.
يلدا ، خبر از سردی
نـدارد امسـال
تـــو، در آغوش خيالم
جايت گـرم است !
3.
اعتـــیـــاد
چشمهای من است
به راه ِ تــو . . .
4.
حافظ را هم دست انداخته ای
هی می گوید : می آید
نمی آیی !
5.
یلـــدا
برو به درک
نبودش را طولانی تر
به رُخ نکش !
6.
روی لبه ی خوشبختی ایستاده ام
بی تـــو
خوشختی هم بُـــرنده ست . . .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.