سریر ذوالجناح آسمانی
به رنگ لاله های ارغوانی
تمام کشته گان جوشن دریدن
تمام لاله گان برهنه کردن
حرام خصم کینه کافری زار
برهنه لاله گان بر زیر رهوار
لهیب آتشی جان سوز تابان
هجوم لشکری اوباش نادان
نمانده جامه پوش شمس عصمت
ظلامه تار تیره بر نبوت
شهاب جامه گان ام کلثوم
به سان شعله سار آتشی شوم
تبی جوشان و شعله در کشاکش
بمانده بر شراره شرم سرکش
به ناقه خون چکان نشسته زینب
به نیزه چشم عشق بسته زینب
ز گریه زار طفل نو بهاران
به ناقه شست خون سرشگ با ران
هلال ماه هاشمی ز افلاک
غروب شمس زهره در پی خاک
سراب چشمه سرخ کربلا شد
ز سوز سینه فاطمه جدا شد