يکشنبه ۲۷ آبان
یلدا بیا و دست ز دامان شب بکش شعری از مهدی نعیم (خیال)
از دفتر یک عمر دلتنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۵۵ شماره ثبت ۲۱۴۹۸
بازدید : ۶۳۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مهدی نعیم (خیال)
آخرین اشعار ناب مهدی نعیم (خیال)
|
یلدا بیا و دست ز دامان شب بکش
نقش سحر به طالع زندان شب بکش
بگذار عاشقانه بمیرم کنار صبح
طرح عزا به چهره ی خندان شب بکش
این سرنوشت تیره که سوزانده عمر ما
با رنگ خون به روی نگهبان شب بکش
خون شد دلم به دست شب ای صبح آرزو
دستی به روی خانه ی ویران شب بکش
ای پیک عشق خواهی اگر سرنگون شوم
پای مرا به صحنه ی جولان شب بکش
خورشید من دوباره به دشت وطن درآ
شمشیر خود به گردن شیطان شب بکش
در انتظار صبح ، نهیبی کند خیال
یلدا بیا و دست ز دامان شب بکش
..
خیال
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.