يکشنبه ۲۷ آبان
باور نكن شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۷:۳۷ شماره ثبت ۲۱۴۰۵
بازدید : ۱۵۴۳ | نظرات : ۱۹۹
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
باور نكن از عشق ميگويند ,همه مستند
آنها كمر بر قتل دوستتت دارم بستند
بيزارم از انديشه هاي پر هوس وقتي
ورد زبان هر كسي "عشقم""گلم"هستند
خرده مگير بر من اگر چه راست ميگويم
آنها به ظاهر آدمند ,در باطنش پستند
حرمت براي عشق و دوستت دارم نيست
عمري شده اين واژه را ازپايه بشكستند
قدري بيا در معني آنها تفكر كن
چندي شده كه در پي اين واژه بنشستند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.