سه شنبه ۱۵ آبان
از دست من شعری از وحید بهادری
از دفتر از دست من! نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ۱۸:۲۲ شماره ثبت ۲۱۳۰۲
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب وحید بهادری
|
از دست من
نمی شود
که تو رها شوی.
از دست من بگیر
نقدا این پیاله را
از دست من کجا ؟
کدامین سرا و
سرسرا
و
غزل سرا !
از دست من !
از دست من !
از دست من
گمان کنم که روزی در روزگاری
دق کنی !
از دست من ؟!
از دست تو .
از دست تو من بلاگیر شب شدم
ماهی شدم
درون سیاه معلقش
ماهی شدم
درون حوض مدورش
از دست من ؟
از دست توست
که اسم من
در جمع و جمعیت
اینگونه بد شده .
حالا بنوش فعلا این پیاله را !!
تا بعد
از دست تو
بگیرم آن بوسه را !!
راستی
در مستی
این چندمین پیاله بود ؟
هفتمین ؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.