جمعه ۲۵ آبان
دیوانه ات بودم... شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۲۱۱۴۷
بازدید : ۷۲۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
زندگی/افسردگیُ/بردگیُ/احساسِ قفس/ پُر هوس/زندگی بی نفس/شورش قوقای این خاطرهها/کورش مست/ کوچه ها/نوچه ها/پر شد کوزهها/چه صبرها پایانی نداشت/وقتی مجنون دلداری نداشت/امید/ امیدی نداشت/سیر عشقم/پیر هیچم/ته ریشم/مد شدِه/حالات مسخره/خز شده/ناله/یاره/چاره داره/دیدمش/ او نه نبود/هردمش/نه او نبود/گفتمش/نه او نبود/خواندمش/نه او نبود/چه هستم؟/آفتم؟!/جاکتم؟!/که تن میکرد یک روز/هر روز/شیونم/بی غم/میا اید/صدایت/دیوانه/خانه/جوابم کرد....دیوانه ات بودم...
بنیامین بتـــــــــــــــــــــا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.