سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        اولين شب شعر

        شعری از

        بهزاد ساوانا

        از دفتر اولين شب شعر نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ شماره ثبت ۲۱۰۵۸
          بازدید : ۶۲۸   |    نظرات : ۱۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        شب شعرهایی که رفتم در شب های پرستاره مشتری زیاد نداشت
         
        سالن نیمه خلوت ومجری افسرده وزار
         
        شاعر نمایی خنده رو وناگهان محو خنده 
         
        چشم هایش ضعیف نبود
         
        دست هایش گویی حماسه روایت می کند .
         
        شعر را از دهان شاعر نباید شنید 
         
        شاعر سرپایین می اندازد 
         
        میکروفون پارازیت می اندازد 
         
        خیال ورویا را همچون هاله ای در ابهام 
         
        فرو می چیند وکار را نیمه تمام رها می کند 
         
        شعررا باید در کاغذی کاهی 
         
        و در سکوت اتاقی نیمه روشن خواند 
         
        خیال ورویا اگر نباشد 
         
        شعری نمی ماند 
         
        حرفی نیست 
         
        یادم می آید 
         
        اولین شب شعری که رفتم 
         
        راهم ندادند 
         
        گفتند باید کارت دعوت داشته باشید 
         
        گفتم مگر عروسی است 
         
        مرا گرفتند و گفتن تاوان بی کارت آمدن به شب شعر
         
        زندان است 
         
        من هم درجه سروان را کندم 
         
        و گفتم غلط کردم دیگر شب شعری نمی آیم 
         
        رهایم کردند ومن تنها در خیابان تا صبح قدم زدم 
         
        با سری که پر بود از خیال 
         
        شعرهایی که در شب سروده می شوند و 
         
        هر گز خوانده نمی شوند .
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0