دوشنبه ۵ آذر
خدا حافظی شعری از طیبه بهبودی
از دفتر ساحل تنهایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۲۸ شماره ثبت ۲۰۶۹۴
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب طیبه بهبودی
|
بعداز ظهر واقعه ، زینب هر سلامی
که
می شنید
یاد
خداحافظی
آخر
می افتاد!!!!!!!!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.