سه شنبه ۱۵ آبان
صادره زا شهر آفتاب شعری از طیبه بهبودی
از دفتر ساحل تنهایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۰۳:۰۳ شماره ثبت ۱۵۴۹۳
بازدید : ۶۸۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب طیبه بهبودی
|
به نام خدای مهربان وبخشنده
--------------------------------------
تقدیم به فروغ آسمان حجاز حضرت خدیجه بزرگ بانوی اسلام
با صفحه های مرده ی تاریخ کاری ندارم
با ستاره هایی که هرشب
راه تورا تا حرا روشن میکنند
حرف میزنم
با نوی شبیه سپیدار
هفت خوان دلواپسیت را
در آبی ترین لحظه ها پیچیدی
وتا انتهای جاده ی معراج
به تماشای تکامل خلقت رفتی
آخرین پیامبر
اولین نماز
صادره از شهر آفتاب
متولد فروردین نگاه گل محمدی
شناسنامه ات بوی کوثر می دهد
دقایق تنهاییت را
نیلوفرانه به دریا پیوند دادی
وپلکهایت را بستی
وشکستی
حصار تکراری وسوسه های خناس را
محله ی شما پلی دارد تا خدا
صبر میکنم تا لحظه ی نهایی پیش ازمرگ
چیزی برای فروش ندارم چشمهایم که یخ میزند
مسافت نگاه شما مقدس است
پنجره را باز میکنم
فقط
شاعرم
کنید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.