تو با منی همیشه بزندان ِ یک سئوال
بی اعتنا به اشک ِ دو چشمان ِپر ملال
پر می زند کبوتر ِ عشقی میان ِ ما
با عقده های مانده بجا در مسیر ِبال
تو با منی بوسعت ِ تکرار ِ زندگی
امّا غریب و خسته ز اشعار ِ لال ِ لال
چیزی بگو به سینه ی من نشتری بزن
مْردم ازین حکایت ِ احساس ِ کال ِ کال
تا کی اسیر ِ این همه تردید ِ بی دلیل !
تا کی ندیم ِ واهمه از بغض ِ یک محال
پر می شوم ز خالی عشقی که مرده است
در پشت ِ این کشاکش ِ ما می تپد زوال
گفتی (طلا) برای تو یک گنج پر بهاست !
دیگر نمانده فرصت ِ عشقی .....بی خیال