جمعه ۲ آذر
فرانو... شعری از محمد آمرزیده
از دفتر ماه و راه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۲۰۴۱۹
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محمد آمرزیده
|
1-(وصیت ریش به سبیل)
آن شناوری
این تیزی
آن بالاها
این پایین ها
سوت میکشد خیلی چیزها
پشیزی نمی ارزی
می ارزی؟
همیشه هست درزی!
فرضی
هم باشد
فرضی...
به من ریشخند نزن
ما همه بر لبه ی تیغ قدم میزنیم!!!
2-(نسب)
تا زکریا ساخت
مردم خوردند
داروها را!
همه شفا یافتند
به جز مریض ها!
باد فتق که شایع شد
قصابی شغلی جهانی شد
تا بر سردر سازمان ملل
شعررا تبلیغ کنند
حال تو هی بگو
اتانول وچیپس
فامیل نیستند!!!
3-(دسی بل)
گوشهایتان را بگیرید
تا کر نشوید
این بارصدای شکستن مردی
شنیده خواهد شد!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.