شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد درگاهی (سپهر)
آخرین اشعار ناب محمد درگاهی (سپهر)
|
بین من و چشمهای تو
حصاری از جنس شبه
حس چشای ناز تو
مثه یه بوسه از لبه
من که خمار عشقتم
با تو میخوام غم نباشه
اینقد میگم دوست دارم
تا از نگات کم نباشه
فقط یه چیز ازت میخوام
میخوام فقط نگام کنی
ازت میخوام با اون لبات
با عشق منو صدام کنی
میخوام که عشقمون نشه
مثه یه رویا یا یه خواب
نشم مثه تشنه ای که
سراب دیده به جای آب
خیلی دوست دارم تو رو
درست مثه جون خودم
میخوام تو هم اینو بگی
راس راسی عاشقت شدم
میخوام نوازشت کنم
یه ذره آروم شه دلم
بهت بگم عشق منی
فدای اون چشات گلم
ازت میخوام پیشم باشی
بمونی و هیچ جا نری
نشه یه روز این عشقمون
یه عشق زود و سرسری
(محمد درگاهی(سپهر))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.