شنبه ۳ آذر
گناه ما این بود شعری از حامد خلجی
از دفتر اسمان خیس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ۲۱:۰۰ شماره ثبت ۲۰۱۲۷
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
دﻧﯿﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻧﯿﺴﺖ
روﯾﺎﯾﯽ ﺑﻮدن ﻧﯿﺴﺖ
ﮐﺸﻒ دوﺑﺎره ﻧﯿﺴﺖ
ﮐﺎﺷﮑﯽ که ﭘﺮوازم
ﻣﯿﺎن درﯾﺎ ﺑﻮد
ﺑﺎ ﻣﻮج ھﺎی ﺧﯿﺲ
ﺑﺎل و ﭘﺮم ﻣﯽ رﯾﺨﺖ
دﻧﯿﺎ ﺗﺎزه ﺑﻮد
ﻣﺜﻞ یه ﻣﺎھﯽ ﺑﻮد
دﯾﺪم چه زﯾﺒﺎ ﺑﻮد
ﻓﮭﻢ دوﺑﺎره ﺑﻮد
اﻓﺴﺎنه ھﺎی ﻣﻦ
ﻏﺮق یه اﺣﺴﺎس ﺑﻮد
اﺷﻮب دﯾﮕﺮ ﺑﻮد
ﺗﻤﺎم ﮐﻮه ﻣﯽ ﻟﺮزﯾﺪ
ﻣﺜﻞ درﺧﺘﺎﻧﯽ
از ﺑﺎد ﻣﯽ ﺗﺮﺳﯿﺪ
ﯾﮏ ﻗﻄﺮه ی دﻧﯿﺎ
ﺣﺒﺎب ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻮد
ﻣﯿﺎن دﺳﺘﺎﻧﯽ
ﺧﻮﻧﯿﻦ و ﺧﻮﻧﯿﻦ ﺑﻮد
ﻓﺎﻧﻮس ھﺎی ﺗﻮ
ھﻤﺮاه ﮐﻮدک ﺑﻮد
ﭼﺸﻤﺎن درﯾﺎ ھﻢ
دﻧﺒﺎل ﮐﻮدک ﺑﻮد
دﻧﯿﺎ ی ﻣﺎ درد ﺑﻮد
درد ﮐﻨﺎر ﺗﻮ
ﺳﺎیه ی ﺳﺮدی ﺑﻮد
ﻧﮕﺎه ﮐﻦ
ﻓﺎﻧﻮس درﯾﺎ را
ﺑﺮای ﮐﻮدک ﺗﻨﮭﺎ
ﺧﺎﻣﻮش و ﺧﺎﻣﻮش ﺑﻮد
ﺑﺎ اﯾﻦ ھمهﻓﺎﻧﻮس
ﺗﺎرﯾﮏ و ﺗﺎرﯾﮏ ﺑﻮد
ﮐﺎﺷﮑﯽ ﺧﺪا ﻣﯽ دﯾﺪ
گناه ما این بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.