سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      حسین نباشد من هم نباشم

      شعری از

      سمیرا قدسی نسب

      از دفتر من سمیرا تنها نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۶:۳۰ شماره ثبت ۲۰۰۱۳
        بازدید : ۵۱۶   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیرا قدسی نسب

      دراین شب های طوفانی پریشانم

      عجب این دل چه بارانیست پریشانم

      شنیدم ماه غم در راه می آید

      حسین(ع)باسر به استقبال می آید

      بسوز ای دل که اربابت به روی نیزه می آید

      چه تلخ است این نگاه که زینب به روی نیزه می اندازد

      شنیدم دختری باعمه اش آرام می گفت:

      چرابابا سرش بالای نی است؟؟؟؟

      چرا عمه قدت خیلی خمیده است؟؟؟

      علی جانم چراگلویش بریده است؟؟؟

      عمو جانم چرا دستی ندارد ؟؟؟

      چرا علی اکبر دگر جسمی ندارد ؟؟؟

      عمه جان نگو از بهر آب است!

      مگر این آبهارا خود ندادیم؟!!

      چرا آبها به روی خیمه بسته است؟؟؟

      چرا لبهای بابا خشک گشته است؟؟؟؟

      مگر بابا چند وقت آب نخورده است؟؟؟

      جوابش در دلش ماند ؛دلش بشکست

      به روی گونه اش اشکی ز دل برخاست

      دخترک تاب و توانش می رود

      فریاد بابا می کند

      وای عجب زخمی به دلها می کند.....

       

       

       

                                                                              اسلام علیک یا ابا عبد الله...

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0