شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
در حسرت
سیب نخورده ای
هاج و واج مانده ام
و در قصه زیبای
نگاه تو
از بی خوابی
مرده ام
حسرت ماندن
سوزاند
پیکره وجودم را
هر چه به آن نزدیک تر
از تو دور تر میشوم
بویش مرا
دیوانه ،
یادت مرا
آرام می کند
.
آری..
در اندیشه ام
سوالی
پیله می تند
سیب خور ها خليفه شدند!
نخورده ها
چی می شوند؟
آری...
در اندیشه ام
2010 لندن- انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.