جمعه ۲ آذر
كوله بار شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۱۹۲۴۸
بازدید : ۶۹۴ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
کوله ات را بردار
بارو بندیل سفر را بربند
سفری در راه است .سفری دورودراز
سفری باید رفت سفری تا به فراسوی خیال
کوله ات را پر کن
پر از یکدلی و لطف وصفا
پر از جنس تقرب به خدا
به سفر باید رفت
سفری را که در آن عودت و برگشتی نیست
پیچ وخمهای زیادی دارد
کمی از بار خودت را کم کن !
آری، آری .از همان بار گناه
ما همه منتظر وقت وقوع سفریم
نکند موقع رفتن به سفر
کوله بار من و تو خالی از نان عبادت باشد
من دعا می کنمت ای گل من
وقت رفتن به سفر کوله ات پر باشد
پر از شوق رسیدن به خداوند بزرگ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.