شنبه ۲۶ آبان
گلهای زمستانی شعری از
از دفتر یک نفر درخت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۹۷۷
بازدید : ۸۳۱ | نظرات : ۱۲۳
|
|
سگی تلخ و گزنده
طعم ودکای روسی
و بانوی کمتر ملوس و زیبا
چشمهایم
دلم را بگو
فردا روشن است
بگو خود دیده ای
در زمستان هم
گلها می شکفند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.