شنبه ۲۶ آبان
چیپس فرهنگی شعری از
از دفتر یک نفر درخت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۱۸:۳۱ شماره ثبت ۱۷۳۳۴
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۹۳
|
|
یک سیب زمینی ، رای من
مال تو
یک رای ؛ سیب زمینی تو
مال من
دست در دست هم
بخوریم ؛ هم کاسه
تا ته چیپس
چیپس خوشمزه
چیپس خوشمزه ی فرهنگی
فرهیخته ؛پر هنر ؛ رنگ رنگی
با صدای قرچ قوروچ زیبا
گاهی هم بی صدا و ناز و دلنشین و شیوا
ای هم کاسه ای دوست
هنوز
سیب زمینی خاصیت دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.