جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کمال حسینیان (حزین)
آخرین اشعار ناب کمال حسینیان (حزین)
|
ارزان فروختم
اشک هایم را
تا هرگز
خریدارِ عشق نباشم
=============
آنکه آموخت مرا
قاعدۀ بازی
چه رندانه
خود تقلب کرد
=============
خواب دیدم خون آلودست
روحم
تعبیر رفت گرسنه گرگی
بر نیش گرفته
جگرم را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.