دوشنبه ۵ آذر
سکوت شعری از سیدعلی کریمی
از دفتر آوای جوانی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۱۸۴۸۳
بازدید : ۱۰۵۱ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب سیدعلی کریمی
|
یه آدم به معنای تموم زندگی کردن
اگه پیدا کردی
بگو پشت سرمن لعنت به من
ولی اگه پیدا نکردی
بدون گرفتار نفرین من شدی
وقتی رفتی از کنار من
دل من غم داشت تو را کم داشت
اما خدا رسید به دادم
گرفت من را توی آغوش گرمش
صدامو شنید
صدای شکستنت را شنیدم یه آدم به معنای تموم زندگی کردن
اگه پیدا کردی
بگو پشت سرمن لعنت به من
ولی اگه پیدا نکردی
بدون گرفتار نفرین من شدی
وقتی رفتی از کنار من
دل من غم داشت تو را کم داشت
اما خدا رسید به دادم
گرفت من را توی آغوش گرمش
صدامو شنید
صدای شکستنت را شنیدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.