چهارشنبه ۱۶ آبان
روزگار شعری از طالب احمدی(مهرتا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۱۸۲۱۸
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر طالب احمدی(مهرتا)
آخرین اشعار ناب طالب احمدی(مهرتا)
|
روزگار با روزگار رفت تا رفیق شوند
--از در مهر و محبت
--نمایش است
-- از تاریخ
که باید گذشت
"مهرتا"
…………………………………………………………………….
از همین جاده که باز میشد
صدایم را گریه دادم
- برایم خسته بود
راه بی اندیشه ام
-چند نظری شده بود در راهم
که روزگار بر دست خویش
--مرا دوید
"مهرتا"
………………………………..
چی از همان شدید
که برگشته ام
نمایانم
- در ذهن زیبای
انگشت مادر
-مرا تا ابد میماند
- مهربانی
- اشک پسر بچه چسبیده به مادر
نرود با گلی مهربانی
"مهرتا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.