جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
می روم كه با غـزل خداحافظی كنم
سهـم ِ من از تـو، هميشه تنهائيست
فقط می نويســم تــا كـه يـادم باشد
بعد ِ تـو هيچ واژه ای زيبـا نيست . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.