شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
قرن ها گذشت
هنوز دل بسته ام به شعر حافظ
خبر خوشی در راه است ..
سالهاست
نگاهمان به غروب جمعه ست
دعا وانتظار ..
چشم براهم
نسیمی بیاید وبگوشم بخواند
مرد موعود دارد می آید ..
صدا کردن کافی نیست
باید از یا حسین کوفیان عبرت بگیریم ..
از کدام سو طلوع میکنی
آماده باشیم
وعده ما کجاست
نشانی میخواهم
اینجا آدمها در خیابانها
راهشان را گم کرده اند ..
در این دنیای سنگی
آدمهای شیشه ای
با تلنگری می شکنند ..
زیر خانه های بی سقف
مشتی دل شکسته
زندگی می کنند
امیدشان به توست
مرد آسمانی ..
تا آمدنت صبور خواهم ماند
قولش را داده ام به آسمان ..
عبدالله خسروی (پسرزاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.