يکشنبه ۲۷ آبان
تقدیم به خاله آمنه شعری از فاطمه علاقمند
از دفتر زمزمه ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۱۷۴۶۱
بازدید : ۱۵۰۶ | نظرات : ۱۰۷
|
آخرین اشعار ناب فاطمه علاقمند
|
دلم واست تنگه
هر چی می گم بازم تنگه
واسه نداشتنت دلم تنگه
واسه نداشتنت غصه می خودم
واست دلم تنگه
خوشگل زنگه
یه وقت نری بیرون
گرگه بال و پرت را بخوره
یه وقت نری تو کوچه ها
گم بشی!
ولی تو عاشقی ها رو می خواستی
رها کن در عاشقی ام
دلتنگیم..
بازم دلم واست تنگه...
...
احساسات فاطمه به خاله آمنه عزیز
وقتی بنده پیغام سراسر مهر و محبت آمنه عزیز را برایش خواندم.فاطمه اینها را زمزمه کرد...
"""""""""""""""""""""""""""""
آمنه جان تقدیم به تو که سراسر مهربانی هستی.
"""""""""""""""""""""""""""""""
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.