جمعه ۲ آذر
شارژ موبایل آدما شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۰۹:۱۴ شماره ثبت ۱۷۴۵۵
بازدید : ۱۴۰۵ | نظرات : ۱۷۷
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
آدم:
خواستم با تو تماس بگیرم
دیدم حوصله تو
کمتر از شارژموبایل منه.
خدا:
نداشته ها و دردهایم مرا به یاد تو می اندازند
برای دردها و نداشته هایم
تو را سپاس
در نتیجه:
آدمی که قیمتش را به آدمی فروخت
تمام قد له می شود
و آسفالت بوی تعفن می گیرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.