دوشنبه ۲۸ آبان
رژ شعری از سالار فقیهی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۱۷۳۶۰
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سالار فقیهی
|
وقتي كه يواشكي دلم را بربودي جديت من به توبه آغاز نمودي
با دامن پاكت كه دراو عطر حيا هست هرگونه هوس را زدلم پاك زدودي
چادر بسر آمدي و محض ديدن مه شب گشته و برداشتم آن عينك دودي
بايد كه زحدي نشوم نزديكتر تا، راضي بشوي فقط بگو تا چه حدودي؟
باور نكنم توان خود به شعر گفتن اين شعر طرب خيز مرا خودت سرودي
صد حيف كه در راه رسيدن به تعالي حيرت زده ام كردي و ترديد فزودي
دلداده عشقم شده اي، باشد، اما اينگونه بماني بگمانم مردودي
با رنگ اناري كه بر آن لبها داري ديروز چرا كم كمكي رژ زده بودي؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.