دوشنبه ۲۸ آبان
ترانه: حسرت با تو بودن شعری از اسامه یعقوبی
از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۱۷۳۲۸
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
کاشکی میشد یه بار دیگه تورو کنارم ببینم
دست بکشی تو موهام ٌ تورو به آغوش بگیرم
کاشکی میشد دوباره باز تو چشم تو نگاه کنم
دوباره با حسی غریب اسم تو رو صدا کنم
دوباره شب بارونی ٌ هوا پر از درد و غمه
دوباره آسمون دل پر از سکوت و ماتمه
اوج:
آه دیگه تنها ترینم
آه ه ه ه دارم بی تو میمیرم
آه چقدر اینجا غریبم مممم
آه ه ه ه ه
آه غرورمو شکستم
آه ه ه ه به پای تو نشستم
آه هنوز عاشقت هستم (2)
تو کوچه های سرد وخیس خاطره هام جون میگیره
میره تو اون بن بست پیر تا دلم آروم بگیره
یاد تو و اون خنده هات ریشه به تیشم میزنه
تو این شبای بی نفس منو تا گریه می بره
آه دیگه تنها ترینم
آه ه ه ه دارم بی تو میمیرم
آه چقدر اینجا غریبم مممم
آه ه ه ه ه
آه غرورمو شکستم
آه ه ه ه به پای تو نشستم
آه هنوز عاشقت هستم (4)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.