جمعه ۲۵ آبان
بمان با من ! شعری از مهرشاد احمدی
از دفتر عاشقانه ها . . . نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۷:۰۴ شماره ثبت ۱۷۲۹۱
بازدید : ۷۱۲ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب مهرشاد احمدی
|
بسپار خود را بر من ُ آغاز ، با من
بشکاف این پیلهُ پرواز ، با من
مگو نمی شود و ره طولانیست
تو اشارتی کن ُ اعجاز ، با من
گرچه کس باور نکرد حال مرا
شرح این قصه های دراز ، با من
تو سراسر پُر ِ راز باش
پاسخ های این همه نیاز ، با من
بشکن خواب ِ چشمان ِ خمارت
بوسه ها بر چَشم هوس باز ، با من
بوسه زن بر لبان تشنه ام
خواندن ِ زیباترین آواز ، با من
روزگاری رفت ، پرده هارا پس بزن
نوازش های این تن ناز ، با من
بگذار به اوج قصه ها سفر کنیم
مهار این عشق جانگداز ، با من
م . ش . مهرشاد 1392/06/02
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.