پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
زلال ِ چشم و عقل
از کتاب زلال و زنبق
_______________
خطا کردم ،ببخش
اگـر دل داده، تا کردم،ببخش
دلم جوشـید و حاصـل ابـر ِ غم بخشید و رفت
به دل،تقصیرها کردم،ببخش
جفا کردم،ببخش
*
دل از دستم پرید
بـه راهــی رفت و برگـشت اش ندید
و حــــالا انـفـجـارش را تــو می بـاری بــه درد
ببخش،ای چشم ِ بی دل،سر رسید
که میخوانم نوید
______________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
جســارتا برای علاقمنــدان ِ به زلال و
اوزان زلال،وزن عروضی زلال ِ فوق به
صورت زیر میباشد.
مفاعیلن فعول
مفاعیلن مفاعیلن فعول
مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن فعول
مفاعیلن مفاعیلن فعول
مفاعیلن فعول
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.