شنبه ۳ آذر
آه پیری! شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۱۷۲۲۴
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شعری از:خالدبایزیدی(دلیر)
«پیری»
روی نیمکت های پارک
مردی باعصایی دردست
خسته نشسته
باموهای بلندبرفی اش
به آنسو...آنسوکشیده می شود
وخاطرات تلخ وشیرین اش
درنسیم بادموج می زند
حسرت روزهای به بادرفته اش رامی خورد
افسوس واربه قلب کبوداش
به پوست چروک وفرسوده اش می نگرد
وبادیدگان اشکبارخودمی گوید:
کاش جوانی ام برمی گشت؟!....
آه پیری!
مهمانی ناخوانده
هرروز درب خسته دلی را
بصدادرمی آورد
ومرگ آستین بالا می کشد
وساعت آخرین دقایق رامی نوازد
وناباورانه
گونه های گلفام را
آرزوهای ناکام را
درروزوشبی زیباودوست داشتنی
به زیرخاک پنهان می کند
ویادبودها
بوسه ها
درآخرین حریق می سوزند؟!
..................................................................
تقدیم به:پدران ومادران ای که درخانه ی سالمندان به سرمی برندوچه ناباورانه
ازدریچه های بسته شان به بیرون نگاه می کنندوروزهای کودکی شان راروزهای
نوجوانی وجوانی شان رادرحلقه های اشکهاشان مجسم می کنند...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.